Workshops FAQ
Wat is jullie definitie van een workshop?
Bij Forwardis betekent een Workshop echt werken. Binnen de daarvoor gestelde tijd realiseren we 1-op-1 met elkaar het contour van jouw product. Een zogenaamd Minimum Viable Product. Waarbij naast dingen doen een belangrijke nadruk ligt op leren. Zo sluit je als deelnemer de workshop af met een werkend product én de kennis om het product zelf verder door te ontwikkelen. Dit doen we digitaal op afstand van elkaar, dat is de meest effectieve besteding van elkaars tijd. Tegen een kleine meerprijs kan de workshop ook op locatie plaatsvinden of met meerdere deelnemers.
Ik reken een workshop af, wat gebeurt er dan?
Zodra je via onze webshop een workshop hebt afgerekend neemt onze klant succes manager contact met je op om de wensen en doelen te bespreken. Ook wordt meteen een sessie ingepland met een specialist. Bijna altijd kan dat al binnen 5 werkdagen. Vervolgens ontvang je van ons een vragenlijst met benodigde informatie. Dat stelt ons in staat om de workshop goed voor te bereiden en uit de startblokken te kunnen vliegen.
Ik heb na de workshop toch nog vragen of hulp nodig, kan dat?
Ja, vanzelfsprekend. We hebben daarvoor verschillende mogelijkheden. Variërend van slechts het beantwoorden van je vragen, tot het in volledigheid uitbouwen van het minimum viable product (MVP) dat we met elkaar hebben gerealiseerd.
Services FAQ
Wat is een ‘on demand’ service?
De ‘on demand’ services van Forwardis bieden ondersteuning aan operationele teams van MKB organisaties, start-ups en scale-ups waarmee zij je toegang krijgen tot vaardigheden en een toegewijde projectmanager tegen een vast tarief. We stellen je in staat om activiteiten waarvoor je Forwardis in wilt zetten snel online in te schieten via onze gemakkelijke online tooling, zonder het papierwerk van een normaal project of verzoek.
Hoe werk ik met Forwardis voor deze werkzaamheden?
Tijdens de inwerkperiode sturen ontvangen opdrachtgevers van ons een link naar een uniek aanvraagformulier dat gekoppeld is aan een Airtable omgeving. Telkens wanneer er een taak of project zich voordient, kan dit via het formulier worden kenbaar gemaakt en ontvangen wij automatisch een melding. Ook bieden we de mogelijkheid om te werken met verschillende prioriteiten die voortijdig kunnen worden kenbaar gemaakt, zodat we zaken in de juiste volgorde kunnen oppakken.
Heb ik een vast aanspreekpunt?
Ieder van onze opdrachtgevers heeft een vaste projectmanager en klant succes manager. Zij nemen alle communicatie op zich en treden op als tussenpersoon. Op die manier kunnen kan ongeacht de vraag snel gereageerd worden op uw vragen en hebben we vaste contactpersonen die de organisatie kent, de ambivalentie begrijpt en betrokken specialisten kan briefen wanneer ze nodig zijn zonder in herhaling te vallen.
Kan ik communiceren via e-mail, Teams of Whatsapp?
Hoewel het idee om te communiceren via verschillende kanalen zoals e-mail, teams en whatsapp interessant klinkt. Toch leert de ervaring dat informatie verloren gaat en de communicatie over tijd rommelig wordt. In plaats daarvan worden alle taken georganiseerd op een taakbord binnen AirTable dat direct is gekoppeld met onze app. Communicatie vind plaats via dit kanaal zodat een ieder te allen tijde de beschikking heeft over de juiste informatie. Dat werkt wel zo prettig. Wanneer de keuze is gevallen voor een maandelijks abonnement vind er één of tweemaal per maand digitaal een meeting plaats waarin voortgang wordt besproken.